CUSTOMER AWARENESS PROGRAMMES

CSR

RDB invested its resources for the rural and semi urban masses to become responsible citizens through many special briefing and training programs conducted regularly. Such efforts allowed them to plan, organise and implement their day to day lives in a better manner and to explore ways and means to upgrade their lifestyles through material and time saving method rather than only focusing on an approach of savings.

පෙර සටහන
ප්‍රාදේශීය සංවර්ධන බැංකුව විසින් සී/ස ලංකාපුත්‍ර සංවර්ධන බැංකුව අත්පත් කර ගැනීම
පසු සටහන
Mr. T. Kuhan assumes duties as the Acting General Manager / CEO

Related Posts

කිසිදු ප්‍රතිඵලයක් හමු නොවුණි.

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

ඔබගේ ඊමේල් ලිපිනය ප්‍රසිද්ධ කරන්නේ නැත. අත්‍යාවශ්‍යයය ක්ෂේත්‍ර සලකුණු කොට ඇත *

Fill out this field
Fill out this field
කරුණාකර වලංගු වි-තැපැල් ලිපිනයක් ඇතුලත් කරන්න.
You need to agree with the terms to proceed

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

මෙනුව